سفارش ست چاقوی آشپزخانه،خرید پستی چاقوی آشپزخانه نانو

ساخت وبلاگ

کی از بهترین و کار آمد ترین وسایل آشپزخانه

برای اولین بار در ایران

نسل جدیدی از چاقو های استیل

تیزترین و برنده ترین چاقو تولید شده در جهان

این چاقو تا آخر عمر با شما و در کنار شماست

این چاقو ها با طراحی زیبا و استفاده از رنگهای ویژه توجه بسیاری از مردم جهان را به خود جلب کرده است .و در اکثر نمایشگاه های بین المللی در جهان مورد توجه قرار گرفته است.
تیغه استیل محکم این چاقوها در برابر هر نیرویی در آشپزخانه مقاوم است و به سهولت شما میتوانید مواد غذایی را تکه تکه کنید.

این چاقو ها با طراحی زیبا و استفاده از رنگهای ویژه توجه بسیاری از مردم جهان را به خود جلب کرده است .و در اکثر نمایشگاه های بین المللی در جهان مورد توجه قرار گرفته است.
تیغه استیل محکم این چاقوها در برابر هر نیرویی در آشپزخانه مقاوم است و به سهولت شما میتوانید مواد غذایی را تکه تکه کنید.
روکش سرامیکی این چاقوها باعث جلوگیری از خوردگی و چسبیدن مواد غذایی به تیغه میشود.
 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1404844907.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط :   29000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

سرامیک پس از الماس ، سخت ترین ماده طبیعی می باشد، ست چاقو سرامیکی با لایه ای از سرامیک تیزی خود را 10 برابر بیشتر از چاقوهای تمام استیل حفظ می نماید.باکتری ها و قارچهای موجود در مواد غذایی امکان رشد و تکثیر بر روی تیغه های با پوشش سرامیکی را ندارند و شستشوی آن آسان می باشد. تکنولوژی روز و ویژگی های خاص سرامیک، امکان تهیه تیغه های رنگی به همراه چاپ ماندگار را فراهم آورده است. ست چاقوی سرامیکیدر رنگ های زنده و زیبا گرمی و نشاط را به آشپزخانه شما می آورد. مواد غذایی پس از برش با چاقوهای با روکش سرامیک، بر خلاف استیل ، اکسید نمی شوند و طعم و رنگ واقعی آنها حفظ گشته و ماندگاری آنها بیشتر خواهد بود با در دست گرفتن چاقوی سرامیک 3 تکه، تفاوت وزن آن را احساس خواهید کرد و هنگام کار با آن، از انتخاب درست خود لذت خواهید برد. برش ظریف، ریز و خرد کردن، پوست کندن، سفره آرایی و تزئین مواد غذایی مهارتها یی است که چاقو های سرامیکی در سه اندازه و با کارآیی متفاوت به خوبی از عهده آن بر می آیند.

دسته این چاقوها از مواد آنتی باکتریال درست شده است که تحت هیچ شرایطی باکتری نمیتواند رشد و نمو کند و این مسئله بسیار مهمی در بهداشت آشپزخانه میباشد.
فوق العاده تیز و باور نکردنی تضمین تیزماندن آن پس از بارها مصرف متفاوت ترین نوع چاقو در جهان

این ست چاقو شامل ۳ عدد چاقو در سایزها و رنگ های مختلف می باشد.ویژگی آنتی باکتریال بودن این محصول باعث جلوگیری از لکه، بو و رشد باکتری میشود.
از چاقو های خود خسته شده اید ! چاقو هایی که نمی برند یا غذای شما را خراب می کنند!به دنیای چاقو های سه تیکه کیچن نایف خوش آمدید.این ست شامل یک عدد چاقوی بزرگ، یک عدد متوسط و یک عدد کوچک از جنس استیلدرجه 1  همراه با روکش سرامیکی کاربری لذت بخشی به شما می دهد وسیله ای ضروری برای آشپزخانه شما که هیچ گاه کند نمی شود و بسیار تیز و برنده می ماند.

ویژگی ها:
- پکیج ۳ تایی چاقو
- دسته : آنتی باکتریال
- در ۳ رنگ بنفش-زرد-سبز
- ضد زنگ
 


 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1404844940.jpg


چاقو های آشپزخانه نانو یکی از بهترین و کار آمد ترین وسایل آشپزخانه برای اولین بار در ایران نسل جدیدی از چاقو های استیل تیزترین و برنده ترین چاقو تولید شده در جهان این چاقو تا آخر عمر با شما و در کنار شماست

خـريد پستي >> قيمت فقـط :    29000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

بزرگترین سایت خرید پلوپز،بخارپز،آرام پز آگرین...
ما را در سایت بزرگترین سایت خرید پلوپز،بخارپز،آرام پز آگرین دنبال می کنید

برچسب : خرید چاقوهای نانو,سفارش چاقوهای نانو,خرید اینترنتی چاقوهای نانو,خرید پستی چاقو های نانو,قیمت چاقو های نانو,جدید ترین چاقوی آشپزخانه, نویسنده : لوازم خانگی manzel2 بازدید : 388 تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1393 ساعت: 7:19